Follow Dashboard
SAYA AGEN SAH PRODUK AYUS. SAYA JUGA MENJUAL PELBAGAI PRODUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN.
SILA TEKAN BUTTON DI BAWAH UNTUK MELIHAT PRODUK YANG SAYA JUAL. SEMUANYA HARGA AMAT RENDAH DARI HARGA PASARAN.
Perjalanan Hidup

Baby Lagi
Kanak Riang
Anak Dara
Graduate
Bertunang
Solemnization Day
Reception Day
Baby Boy : 21 Mac 2014
Nik Muhammad Firash
1 hari | 3.6kg | 50cm
1 Bulan | 3.73kg | 53cm
2 Bulan | 5kg | 55cm
3 Bulan | 6kg | 59cm
Ustazah Jadi-Jadian


Baiklaa ! kali nie tetarik nan artikel dr MyMetro dimane cite pasal Catriona Ross yg suda di gelar Ustazah. Bangga and smakin2 hormat giler kt dye nie.. tambah pulee kemanisan dye pakai tdung.. TAHNIAHH ! sape kate org 2 xlehh brubah? Dari buruk ke baik tp jgn tkejut lau dari baik brubah ke buruk.. yg pnting ketetapan hati dan Iman. Sile bace dibawah :p

CATRIONA....belum tinggalkan dunia lakonan
CATRIONA....belum tinggalkan dunia lakonan


KOTA BHARU: Digelar ‘ustazah jadi-jadian’ antara cercaan terbaru diterima pelakon berdarah kacukan Melayu-Scotland, Catriona Noorhayati Ross Bahrin Ross atau lebih dikenali sebagai Catriona Ross, 31, selepas dia memakai tudung dan banyak terbabit memberi ceramah serta motivasi berkaitan perubahan dirinya.

Catriona yang terkenal dengan drama Mek Salmah Dari Scotland berkata, dia juga dipinggirkan rakan rapat yang terus menghilangkan diri selepas dia lebih cenderung melakukan pelbagai aktiviti berkaitan Islam.
“Sudah menjadi lumrah, apabila kita berubah, akan ada yang mencerca. Ada yang menggelar saya ‘ustazah jadi-jadian’ dan ia datang daripada mereka yang dalam industri seni sendiri.

“Rakan rapat yang dulu sentiasa bersama juga hilang entah ke mana. Ada juga menuduh saya masuk politik,” katanya yang ditemui selepas menjadi panel Program Bual Bicara Hijrah - Antara Usaha atau Hidayah Sempena Majlis Budaya Ilmu Perdana Sempena Maal Hijrah 1433H/2011 di Universiti Malaysia Kelantan (UMK), di sini, semalam.


SORANG LAGI....... yg sy saluteee plus tabik spring laa kt sorg artis nih.. IRMA HASMIE. skang dye mgacara dlm program apetah dlm channel al-Hijrah. betutup da dia skang.. irma brubah pelahan2 dan akhirnya dia bjaya wat org gelarkan diri dia Wanita Muslimah Sejati.. TERBAIKKK

Tgokk nie... ayuunyee dye.. cantikk sgt bertudung. TAHNIAHHH !


Old things | New things